مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-09اجتماعي

تحقق 90 درصدی آموزش آنلاین دانش آموزان در محمودآباد


مدیر آموزش و پرورش محمودآباد تحقق 90 درصدی آموزش آنلاین دانش آموزان در محمودآبادخبر داد، گفت: خوشبختانه طی این مدت در شرایط کرونایی مکاتبه ای که با اداره کل آموزش و پرورش و مخابرات استان انجام دادیم توانستیم 26 نقطه از شهرستان محمودآباد را تحت پوشش فضای .

- ایسنا/مازندران مدیر آموزش و پرورش محمودآباد تحقق 90 درصدی آموزش آنلاین دانش آموزان در محمودآبادخبر داد، گفت: خوشبختانه طی این مدت در شرایط کرونایی مکاتبه ای که با اداره کل آموزش و پرورش و مخابرات استان انجام دادیم توانستیم 26 نقطه از شهرستان محمودآباد را تحت پوشش فضای اینترنتی قرار دهیم که معلمان در این اقدام در تمامی شبانه روز فعالیت دارند.

مرتضی نصری ضمن تبریک هفته معلم در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه اقدامات ما در ستاد ملی مبارزه با کرونا شامل 2 بخش بوده است، اظهار کرد: در بخش اول برای تندرستی و سلامتی همکارانمان در انجام پروتکل های بهداشتی برنامه هایی را اتخاذ کردیم که اگر حضور آن ها به مدرسه محتمل باشد بتوانند در ساعات و روز های خاصی حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: با تشکیل فضای مجازی اقدام بر این داشتیم که بتوانیم خدمات آموزشی را به طور موثر از کلاس درس وارد خانه های دانش آموزان کنیم که در این راستا نشستی را با کارگروه مدیران مدارس برگزار کردیم و در هر دوره تحصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 90 درصدی آموزش آنلاین دانش آموزان در محمودآباد

تحقق 90 درصدی آموزش آنلاین دانش آموزان در محمودآباد